Μία ακόμα δημοσίευση για το τέλος αυτής της εβδομάδας, κατά την οποία το κεντρικό θέμα των αναρτήσεών μας εστιάστηκε στην εκπαίδευση για την κλιματική κρίση, στον απόηχο της Διάσκεψης του ΟΗΕ (COP28) για την Κλιματική Αλλαγή, η οποία διεξάγεται αυτές τις ημέρες στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα.
Και το σημερινό άρθρο, που υπογράφεται από την Αναπλ. Καθηγήτρια Μαρία Δασκολιά, αναλύει την προβληματική που έχει αναπτυχθεί στο πλαίσιο του διεθνούς διαλόγου για τη σημασία και τη θέση της εκπαίδευσης για την κλιματική αλλαγή και τις διαφορετικές προκλήσεις που αντιμετωπίζει, και καταλήγει σε μια σειρά από επισημάνσεις και προτάσεις για τη διδασκαλία και τη μάθηση με βάση τη σχετική έρευνα.
Η δημοσίευση αποτελεί επεξεργασία και περαιτέρω ανάπτυξη της προσκεκλημένης ομιλίας που έδωσε η κυρία Δασκολιά στο 8ο Συνέδριο της Πανελλήνιας Ένωσης Εκπαιδευτικών για την Περιβαλλοντική Εκπαίδευση (Π.Ε.ΕΚ.Π.Ε.) με θέμα «Η Περιβαλλοντική Εκπαίδευση με στόχο την Αειφορία στην εποχή της κλιματικής αλλαγής» (11-13 Σεπτεμβρίου 2020, διαδικτυακή διεξαγωγή).
Και η πλήρης αναφορά εδώ:
Δασκολιά, Μ. (2020). Διδάσκοντας και μαθαίνοντας για την Κλιματική Αλλαγή. Προκλήσεις και επισημάνσεις με βάση την έρευνα στην Περιβαλλοντική Εκπαίδευση για την Αειφορία. Στα Πρακτικά του 8ου Πανελλήνιου Συνεδρίου «Η Περιβαλλοντική Εκπαίδευση με στόχο την Αειφορία στην εποχή της κλιματικής αλλαγής», (σσ. 45-54). Πανεπιστήμιο Πατρών, Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας, Πανελλήνια Ένωση Εκπαιδευτικών για την Περιβαλλοντική Εκπαίδευση. Πάτρα (διαδικτυακά). ISBN 978-960-86120-8-2
#ClimateChange #ClimateEducation #EnvironmentalEducation #SustainabilityEducation #EducationalTheory #EducationalPractice
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου